تور کویر مصر

(+98) 9134245141
blank
کویر مصر
-

Tap to call 09134245141

Tour description

تور کویر مصر در سایت اصفهان ویزیت برگزار می گردد. روستاي مصر یا کویر مصر روستايي كوچك از توابع شهرستان خور و بیابانک در استان اصفهان می باشد. این روستا در دشت کویر ایران و در 45 کیلومتری شرق جندق و در 60 کیلومتری شمال خور واقع شده است، در میانه راه دامغان به نائین و اصفهان قرار دارد. روستاي مصر به دليل قرار گرفتن در جنوب کوير بزرگ داراي آب و هواي گرم و خشک مي باشد.

برنامه سفر به کویر مصر

- بازدید از دریاچه نمک و آبشار نمکی پتاس

- بازدید از روستا و دیدنی های آن در دل کویر مرکزی ایران

- بازدید از روستای زیبای گرمه، قلعه ساسانی روستا و چشمه دکتر فیش ونخلستان

- بازدید از رمل های شنی روان منطقه

- بازدید از نیزار مرتفع و زیبای مصر

- پیاده روی در دل زیباترین تپه های شن روان

تور کویر مصر از اصفهان

تور کویر مصر از اصفهان را دراین سایت ثبت نام کنید.در مورد این روستا داستان‌های زیادی وجود دارد. برخی از این داستان‌ها بنیانگذار آن را چوپانی به نام یوسف می‌دانند. شاید نتوانیم با اطمینان بگوییم کدام بخش از این داستان‌ها واقعی است، اما مطمئنا ماجراهای شنیدنی و پر رمز و راز در مورد تاریخچه و نام این روستا به زیبایی و شگفت‌انگیزی آن اضافه کرده است. دریای شنی مصر نامی آشنا برای بسیاری از گردشگران است. رمل‌های کویر در کنار وسعت چشم‌اندازهای مصر هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند. پشته‌های ماسه‌های روان در گوشه و کنار این کویر سرک کشیده‌اند و آسمان پرستاره شب راز افسون آن است. برای کشف این راز باید از نزدیک کویر مصر را دید.

 مطمئنا در سفر به مصر مقصد شما خود کویر است. منطقه‌ای وسیع با چشم‌اندازهای دیدنی و آرامش‌بخش. زیبایی این منطقه از هم‌نشینی شن‌ها با درختچه‌های گز و نیزاری در کمی آن طرف‌تر ایجاد شده است. شاید دیدنی‌ترین جاذبه کویر مصر رمل‌هایش باشد اما زیبایی‌های این منطقه به همین جا ختم نمی‌شود:

 دریاچه نمک خور: این دریاچه یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های نمک فصلی در ایران است. در این منطقه، شما پوشش گیاهی و زندگی جانوری نخواهید دید زیرا زمین نمکی آن برای زندگی جانوران و گیاهان مناسب نیست. اما شگفت‌انگیزترین چیزی که در این دریاچه خواهید دید پلی‌گون‌های آن است. پلی‌گون‌ها پنج ضلعی‌های نمک هستند که در زمستان به رنگ تیره در می‌آیند و در تابستان یک سر سفیدند.

تپه‌های شن‌های روان: وسعت زیبایی رمل‌ها و تپه‌های شن‌های روان قابل توصیف نیست. باید از نزدیک با چشم خودتان آنها را ببیند. تجربه تماشای تپه‌های شن‌های روان را به لامسه‌تان هم منتقل کنید: فقط کافیست کمی روی این شن‌های روان قدم بزنید تا لذتی بی‌نظیر به سراغ‌تان بیاید. تجربه‌ای آرام و فراموش نشدنی.

بهترین زمان سفر به کویر مصر

بهترین زمان سفر به کویر مصر برای رفتن به کویر مصر نیمه دوم سال بهترین انتخاب است.هوا که رو به سردی می‌گذارد، کم کم فصل سفر به کویر آغاز می‎‌شود. از اواسط پاییز تا اوایل بهار فرصت خوبی برای دیدن کویر مصر  است. یادتان باشد در تابستان دمای هوا در مناطق کویری بسیار بالاست. هر چند در این فصل هم چیزی از دیدنی‌های کویر کم نمی‌شود.

سوالات متداول
در تور یک روزه کویر مصر چه خدماتی ارائه می شود؟
در تور برگزار شده توسط اصفهان ویزیت خدماتی همچون لیدر رسمی، بیمه و مجوز، اتوبوس توریستی یا آفرود های توریستی عکاس حرفه ای، صبحانه و یک وعده پذیرایی ارائه می شود.
برنامه تور یک روزه کویر مصر شهر چگونه چیدمان شده است؟
در این تور پس از صرف صبحانه، حرکت روی شنزارهای کویر آغاز می شود و می توانید از عکاس حرفه ای بخواهید تا عکس های حرفه ای از شما بگیرد.
برای رزرو تور یک روزه کویر مصر چه اقداماتی می توان کرد؟
شما می توانید برای رزرو تور کویر مصر با شماره های مندرج در سایت اصفهان ویزیت ارتباط برقرار کنید.

Reviews

There are no reviews for this tour yet.

You need to be logged in to post a review.

Please enter the message you'd like to send to تور کویر مصر

Cancel