تور کویر مرنجاب

(+98) 9134245141
blank
کاشان
-

Tap to call

Tour description

تور کویر مرنجاب در دل کویر مرکزی ایران و در نزدیکی شهر کاشان قرار دارد. این تور که بیشتر زمان آن در شب است، بسیار تکرار نشدنی است. این تور شامل رصد ستارگان و اجرام آسمانی است. تور کویر مرنجاب که در محلی به همین نام برگزار می گردد، به دور از آلودگی هوا و صدا است. شما می توانید در کنار خانواده و عزیزان خود در دل طبیعت به تماشای آسمان پرستاره پرداخته و به دور از مشغله های روزانه در یک شبانه روز از طبیعت کویر نهایت استفاده را ببرد.

تور کویر مرنجاب از اصفهان

تور کویر مرنجاب از اصفهان از طریق این سایت قابل ثبت نام است. تور کویر مرنجاب شامل رصد ستاره در شب و تپه نوردی در روز است. تپه نوردی در تپه های شنی در کنار سافاری، گزینه ای است که در کمترین توری از ایران می توان سراغ داشت. تور کویر مرنجاب در فصل های اول سال که شب های گرم تری دارد بیشتر توصیه می گردد.شب های کویر نسبتا خنک است و نشستن دور آتش در دل کویر برای هرکسی هیجان انگیز خواهد بود.

هزینه تور کویر مرنجاب

هزینه تور کویر مرنجاب با در نظر گرفتن تجربه خاص به نظر معقول می آید. البته شما می توانید هیجان این تور را با استفاده از سافاری برای خود دوچندان نمایید. این تور در زمان های مختلف سال توسط اصفهان ویزیت برگزار می گردد. هزینه تورکویر مرنجاب در همین صفحه از سایت ارائه شده است. 

 

Reviews

There are no reviews for this tour yet.

You need to be logged in to post a review.

Please enter the message you'd like to send to تور کویر مرنجاب

Cancel