اقامتگاه بوم گردی هاتف اصفهان

(+98) 9134245141
blank
اصفهان
خیابان هاتف

Tap to call 09134245141

Features

  • Wifi
  • Bathroom
  • Common w.c
Property description

اقامتگاه سنتی هاتف که از دوران پهلوی با قدمتی حدودا 120 ساله به یادگار مانده است, در سال 1397 با هدف استفاده بعنوان اقامتگاه سنتی بازسازی شد و در اختیار عموم قرار گرفت. 

این اقامتگاه با بافت تاریخی شهر اصفهان فاصله بسیار اندکی دارد که فاصله از برخی از آنها به شرح زیر می باشد:

تا میدان نقش جهان : 3 دقیقه پیاده 

تا مسجد جامع : 5 دقیقه پیاده 

میدان امام علی : 5 دقیقه پیاده 

خانه مشیر : 5 دقیقه با ماشین 

انگورستان ملک : 5 دقیقه با ماشین 

چهلستون : 10 دقیقه پیاده 

پل خواجو : 5 دقیقه با ماشین 

پارک ناژوان : 20 دقیقه با ماشین 

کلیسا وانک : 20 دقیقه با ماشین 

سیتی سنتر : 30 دقیقه با ماشین

اقامتگاه هاتف اصفهان

اصفهان، نیمی از جهان، در دامنه شرقی کوه زاگرس قرار گرفته است. این شهر زیبا از جمله شهرهایی است که قدمتی بیشینه دارد. شهر بی نظیر اصفهان بر روی آبرفت زاینده رود ساخته شده و دارای طول جغرافیایی 51/4 و عرض جغرافیایی 38/32 است. ارتفاع این شهر از سطح دریا 1575 متر می باشد. این شهر که جاذبه های گردشگری بسیاری را در قلب خود جای داده است، دارای آب و هوای نیمه خشک معتدل و درجه حرارت سالانه 16 درجه سلسیوس می باشد. اصفهان مهد هنرهای گوناگونی همچون سیم کشی، زر کشی، زر بافتی، گلابتون دوزی و... است که از زمان های دور تا کنون در بین مردم نوع دوست این دیار رواج داشته است. سومین شهر بزرگ ایران و صد و شصت و سومین شهر بزرگ دنیا، اصفهان، سالانه پذیرای شمار بسیار زیادی از مسافران داخلی و خارجی می باشد. اگر شما نیز از علاقه مندان بازدید از دیدنی های این شهر بزرگ هستید، فراهم کردن امکانات اقامتی خود را به اصفهان ویزیت سپرده و شرایط منحصر به فرد پذیرایی در اقامتگاه هاتف اصفهان را تجربه کنید.

اقامتگاه سنتی هاتف اصفهان

اقامتگاه هاتف اصفهان در نزدیکی میدان زیبای نقش جهان یا همان میدان امام اصفهان قرار گرفته است. این میدان یکی از زیبا ترین و تاریخی ترین میدان هایی است که در مرکز شهر اصفهان قرار گرفته است. نقش جهان در 8 بهمن سال 1313 به عنوان یکی از آثار ملی ثبت شده و پس از آن نیز به عنوان یکی از نخستین آثار ایرانی ثبت شده در یونسکو، ثبت جهانی گردید. نام این میدان را پس از انقلاب به میدان امام تغییر دادند، اما هنوز هم بسیاری از ما و شما آن را با همان نام قدیمی اش می شناسیم. نقش جهان زنجیری است که چهار اثر منحصر به فرد تاریخی را به هم متصل می کند. مسجد شیخ لطف الله، مسجد امام اصفهان، سر در و بازار قیصریه و کاخ عالی قاپو چهار اثر ماندگار تاریخی پیوند خورده به وسیله این میدان هستند. با سفر به اصفهان و بازدید از میدان زیبای نقش جهان و قسمت های زیبای آن بی شک تجربه ای تکرار نشدنی را به خود هدیه داده اید. اصفهان ویزیت از جمله بهترین ارائه دهندگان خدمات اقامتی است که ماندن در اقامتگاه هاتف اصفهان در نزدیکی میدان نقش جهان را به شما و همراهانتان توصیه می کند. روزتان را در زیباترین بخش های میدان نقش جهان همچون عمارت عالی قاپو و دو دروازه سنگی چوگان در شمال و جنوب میدان بگذرانید و شبتان را در اقامتگاه هاتف اصفهان با آرامش و امکاناتی بی نظیر سپری کنید.

هماهنگی ها و اندازه گیری های بی نظیر شکل گرفته در ساخت و ساز این میدان، یکی از عوامل بر انگیزنده شگفتی اروپاییان است. این میدان با دارا بودن وسعت 83500 متر مربع، دقیقا اندازه ای هم خوان با میدان بازی چوگان دارد که امروزه مراسمات و آیین های بیشماری در آن اجرا می شود. حضور و اقامت بی دردسرتان در این مکان زیبا را به اصفهان ویزیت سپرده و در کمال آرامش به تفریح و تفرج پرداخته و حین بازگشت نیز خستگی هایتان را در اقامتگاه هاتف اصفهان به دست فراموشی بسپارید!

اقامتگاه هاتف اصفهان، یکی از یادگاری های به جا مانده از معماری های زیبا و دلنشین دوران پهلوی است که قدمت آن به بیش از 120 سال پیش باز می گردد.
در سال 1397 گروهی با تجربه و خوش ذوق از سازمان میراث فرهنگی، مرمت و بازسازی اقامتگاه هاتف اصفهان را بر عهده گرفتند تا آن اقامتگاه هاتف اصفهان به جا مانده از دوران پهلوی، به یکی از زیبا ترین هتل های سنتی تبدیل شده و پذیرای مهمانان خارجی و داخلی بسیاری باشد.
اقامتگاه هاتف اصفهان دارای حیاطی بزرگ و سرشار از گل و گیاهان زینتی می باشد که زمینه ایجاد فضایی آرامش بخش را برای رهگذاران خسته از گشت و گذار، فراهم می سازد. شما می توانید رزرو اتاق برای خود و همراهانتان در اقامتگاه هاتف اصفهان را به اصفهان ویزیت سپرده و خدماتی رویایی و منحصر به فرد را در دل شهر بزرگ اصفهان و در مجاورت بزرگترین اثر تاریخی آن که همان میدان نقش جهان است، تجربه کنید.

اتاق یک تخته - 01

Max people: 1
Price:1,900,000 ریال
صبحانه -  سرویس بهداشتی اختصاصی 
اتاق دو تخته دبل - 02

Max people: 3
Price:3,400,000 ریال
صبحانه  -- سرویس بهداشتی اختصاصی --- سرویس کف خواب موجود است و به ازای هر نفر 90,000 تومان می باشد 
اتاق دو تخته تویین - 03

Max people: 3
Price:3,400,000 ریال
صبحانه --- سرویس بهداشتی اختصاصی --- سرویس کف خواب موجود است و برای هر نفر 90,000 تومان می باشد 
اتاق سه تخته - 04

Max people: 4
Price:4,800,000 ریال
 --- صبحانه--- سرویس بهداشتی اختصاصی --- سرویس کف خواب موجود است و برای هر نفر 90,000 تومان می باشد 
اتاق دورم (شاه نشین) - 05

Max people: 6
Price:7,500,000 ریال
صبحانه----سرویس بهداشتی اختصاصی ---- پنج تخت جداگانه بصورت خوابگاهی ---- سرویس کف خواب برای هر نفر 90,000 تومان 
اتاق چهار تخته - 06

Max people: 4
Price:7,200,000 ریال
صبحانه -  سرویس بهداشتی اختصاصی
Reviews

There are no reviews for this property yet.

You need to be logged in to post a review.

Please enter the message you'd like to send to اقامتگاه بوم گردی هاتف اصفهان

Cancel