اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد

(+98) 9134245141
blank
یزد
-

Tap to call -

Check in times

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد در سال 94 و در مرکز شهر یزد تاسیس شد. این اقامتگاه دارای 12 باب اتاق است. 6 اتاق از این اقامتگاه دور حیاط مرکزی قرار گرفته اند. تعداد سه اتاق از این اقامتگاه روی پشت بام قرار گرفته اند و تعداد یک اتاق در زیرزمین این اقامتگاه قرار گرفته است.تمامی اتاق ها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی هستند.

درباره اقامتگاه بوم گردی خشت آباد

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد از لحاظ موقعیت مکانی به مجموعه ها و آثار تاریخی مانند امیر چخماق، شاهزداه فاضل و بازار مسگر ها نزدیک است. پس از ورود به حیاط این اقامتگاه حوض کوچک آبی را مشاهده خواهید کرد که اطراف آن با درخت های سرسبز و بزرگ احاطه شده اند. در اطراف این حیاط اشیا و کوزه های قدیمی قرار داده شده اند و در کنار آن ها تختی سنتی و چوبی به منظور نشستن مسافران قرار گرفته است.

امکانات اقامتگاه بوم گردی خشت آباد

در چایخانه اقامتگاه بوم گردی خشت آباد دمنوش های سنتی ایرانی رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. غذاهایی که در رستوران سرو می شود سنتی هستند و رضایت سلیقه های گسترده ای را به خود جلب می کند. یکی از مکان های نزدیک و دیدنی به اقامتگاه خشت آبادی، میدان وقت الساعه است. شما می توانید برای رزرو این اقامتگاه با پشتیبانان ما در تماس باشید.

Property description
Reviews

There are no reviews for this property yet.

You need to be logged in to post a review.

Please enter the message you'd like to send to اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد

Cancel