اقامتگاه بوم گردی آتایار

(+98) 9134245141
blank
کاشان
-

Tap to call

Property description

اقامتگاه بوم گردی آتایار واقع در شهر ابوزید در شهرستان زیبای کاشان می باشد. آتایار یکی از اقامتگاه های سنتی است که در ساخت آن معماری اصیل ایرانی به کار گرفته شده است. اقامتگاه سنتی آتایار ظرفیت پذیرایی از حداکثر 50 مهمان را دارد. اتاق های این مهمانسرا 4 نفره و 6 نفره هستند. انواع غذا های سنتی و رسمی در این مهمانسرا سرو می شود. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید بهتر است در فصل های بهار یا پائیز اقدام کنید. اقامتگاه آتایار تا اصفهان 187 کیلومتر فاصله دارد. در صورتی که فرزند زیر هفت سال دارید نیازی به پرداخت هزینه برای او را ندارید.

درباره اقامتگاه بوم گردی آتایار

اقامتگاه بوم گردی آتایار برای رفاه گردشگران خود امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی، راهنمای تور، وسایل سرمایشی گرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی را مهیا کرده است. شما می توانید در برنامه هایی که برای گردشگران تدارک دیده شده است شرکت کنید و از شتر سواری، سافاری، موتور سواری و کویر نوردی لذت ببرید. قابل ذکر است که شما گردشگران می توانید انواع غذا های محلی و رسمی را در این اقامتگاه سفارش و سرو کنید.
شهر کاشان یکی از شهر هایی است که دارای قدمتی بیش از 7 هزار سال می باشد. شما می توانید با حضور در این اقامتگاه از سایر مکان های دیدنی کاشان نیز بهره ببرید.

خدمات اقامتگاه بوم گردی آتایار

شما می توانید با حضور در اقامتگاه بوم گردی آتایار از سایر مکان های دیدنی کاشان نیز دیدن کنید. از جمله مکان های دیدنی این شهرستان که می توانید در هنگام حضور در اقامتگاه آتایار از آن دیدن نمایید می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مشهد اردهال
حمام فین کاشان
غار نیاسر
روستای گردشگری ابیانه
شهر زیر زمینی نوش آباد
حضور در اقامتگاه سنتی آتایار می تواند تجربه ای متفاوت از سفر به کاشان را برای شما رقم بزند. یکی از پربازدید ترین اقامتگاه های موجود در اصفهان ویزیت آتایار می باشد. شما می توانید برای اطلاع از جزئیات این اقامتگاه به سایت اصفهان ویزیت مراجعه کنید و از حضور چند روزه خود در این اقامتگاه لذت ببرید. اقاتگاه آتایار در اصفهان ابوزید آباد جنب میدان امام حسین در مرکز شهر واقع شده است. همچنین می توانید با بر قراری تماس با 09132619264 تمامی سوال های خود را پاسخ بدهید.

Reviews

There are no reviews for this property yet.

You need to be logged in to post a review.

Please enter the message you'd like to send to اقامتگاه بوم گردی آتایار

Cancel