Property name

Choose destination
Guest Number

اقامتگاه سنتی سه کنجی

(+98) 9134245141
blank
اصفهان
چهارراه وفایی

Tap to call 09134245141

Features

  • Showers
  • Wifi
  • Bathroom
  • Cooling Heating System
  • Refrigerator
Property description

اقامتگاه بوم گردی سه کنجی در اصفهان یک خانه قدیمی به قدمت ۷۰ سال است که بعد از مرمت و بازسازی، میزبان گردشگران و توریست هایی است که به این شهر می آیند. این اقامتگاه سنتی زیبا که در دل شهر اصفهان واقع شده، دارای فضای دلنواز و سنتی است که درهای چوبی، اشیای قدیمی تزیین شده و پنجره هایی با شیشه های رنگی باعث دوچندان شدن جذابیت آن شده‌ است. زمانی که به این اقامتگاه‌ بوم‌ گردی وارد می شوید گویی به زمان گذشته سفر کرده اید. از طرفی مسئولین این اقامتگاه توانسته اند در حین حفظ ظاهر سنتی در اتاق ها، امکاناتی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپلیت، حمام اختصاصی، توالت فرنگی و یخچال را در اختیار مهمانان خود قرار دهند. در ادامه این مطلب از سایت اصفهان ویزیت قصد داریم که اطلاعات بیشتری را در خصوص این اقامتگاه در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی سه کنجی در اصفهان


اقامتگاه بوم گردی سه کنجی در اصفهان عمارتی یک طبقه است که در آن امکان اسکان ۷ مسافر وجود دارد، به این صورت که این خانه دارای یک اتاق دو تخته و یک اتاق سه تخته است و در هر اتاق یک سرویس خواب اضافه نیز برای یک نفر وجود دارد. نکته‌ای که در مورد این اقامتگاه بوم گردی باید در نظر داشته باشید این است که شما به عنوان مسافر امکان استفاده از آشپزخانه را ندارید و بهتر است که قبل از ورود به اقامتگاه هماهنگی‌های لازم را برای سفارش غذا از رستوران های اطراف محل انجام دهید. البته شما می توانید از کافی شاپ این اقامتگاه بوم گردی استفاده کنید و نوشیدنی هایی مانند شیرموز، قهوه، چایی، انواع شربت ها و… را در اختیار داشته باشید. این اقامتگاه بوم گردی دارای پرسنل و راهنمای تور مسلط به زبان انگلیسی است و می تواند برای مهمانان برنامه ریزی هایی در خصوص برگزاری تورهای رفتینگ انجام دهد. یکی دیگر از مزایای این اقامتگاه فاصله نزدیک آن به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، ایستگاه راه آهن و پایانه مسافربری کاوه می باشد که به شما امکان رفت و آمد راحت تر را می دهد. زمان تحویل اتاق در این اقامتگاه ساعت ۱۴ و زمان تخلیه ساعت ۱۲ می باشد و بهتر است قبل از رفتن به آنجا این نکته را در نظر بگیرید. در ضمن به یاد داشته باشید که سرو صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان انجام می شود. در این اقامتگاه پذیرش کودکان کمتر از ۵ سال به صورت رایگان انجام می شود و در پایان اگر یکی از اتاق های این اقامتگاه را رزرو کردید و قصد کنسل کردن آن را دارید بهتر است که با شماره های پشتیبانی این اقامتگاه تماس گرفته و از شرایط آن باخبر شوید.

مکان های دیدنی نزدیک اقامتگاه بوم گردی سه کنجی در اصفهان


یکی از مزایای اصلی اقامتگاه بوم گردی سه کنجی در اصفهان، نزدیکی آن به مکان های دیدنی این شهر می باشد. به همین دلیل زمانی که در این اقامتگاه ‌بوم ‌گردی ساکن می شوید می توانید به راحتی از آثار تاریخی و سایر دیدنی‌ های این شهر زیبا دیدن کنید. در ادامه فاصله جاذبه های گردشگری شهر اصفهان تا اقامتگاه بوم گردی سه کنجی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید در زمان اقامت خود در این مکان برنامه ریزی های لازم برای اصفهان گردی را نیز انجام دهید:
● ۱۲ دقیقه فاصله تا سی و سه پل
● ۱۳ دقیقه فاصله تا مسجد امام
● ۹ دقیقه فاصله تا خیابان چهارباغ عباسی
● ۱۰ دقیقه فاصله تا کاخ هشت بهشت اصفهان
● ۸ دقیقه فاصله تا کاخ چهلستون در اصفهان
● ۲۲ دقیقه فاصله تا باغ گلها
● ۱۶ دقیقه فاصله تا باغ پرندگان و پارک زیبای ناژوان
● ۱۶ دقیقه فاصله تا پل خواجو
● ۱۵ دقیقه فاصله تا مسجد شیخ لطف الله و میدان نقش جهان
● ۱۴ دقیقه فاصله تا منارجنبان

اتاق دو تخته - 01

Max people: 3
Price:5,000,000 ریال
صبحانه----سرویس بهداشتی اختصاصی 
اتاق سه تخته - 02

Max people: 4
Price:7,000,000 ریال
صبحانه ----سرویس بهداشتی اختصاصی 
Reviews

There are no reviews for this property yet.

You need to be logged in to post a review.

Please enter the message you'd like to send to اقامتگاه سنتی سه کنجی

Cancel