Property name

Choose destination
Guest Number

اقامتگاه بوم گردی خانه جواهری بویین و میاندشت

(+98) 9134245141
blank
بویین و میاندشت
خیابان ولیعصر، کوچه امامزاده ، پلاک 10

Tap to call 09134245141

Features

  • Restaurant
  • Common w.c
  • Store
Property description

خانه تاریخی جواهری 

اقامتگاه بوم گردی خانه جواهری در بوئین میاندشت و غرب استان اصفهان واقع شده است. این شهرستان جزء خنک‌ ترین شهرهای استان اصفهان می باشد که دارای اقوام و مذاهب مختلفی است که کنار یکدیگر به زندگی مشغول هستند.

این اقامتگاه دارای قدمت 100 ساله است که به دوران قاجار برمی گردد و پس از طی مدتی برای مرمت و بازسازی به سبک پهلوی و گرجی مورد استفاده و بهره برداری گردشگران و طبیعت گردان قرار گرفته است. 
 بوم گردی خانه جواهری دارای مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۳۵۰ متر مربعی است و شامل 5 باب اتاق با معماری و چیدمان سنتی می باشد که سقف آنها از چوب و نی ساخته شده است همچنین در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرایی همزمان از 26 گردشگر در این اقامتگاه فراهم شده است.

فضای موجود در این اقامتگاه به شیوه ی روستایی بوده و حس زندگی در گذشته های دور در خانه ای ساده و سنتی را به گردشگران القا می کند. ابزار های عتیقه ی موجود در اقامتگاه نمادی منحصر به فرد گویای قدمت فضا و این خانه روستایی است. همچنین حیاط این بوم گردی و تخت های چوبی دور تا دور آن فضایی دلچسب برای استراحت گردشگران فراهم کرده است. 

از جمله امکانات ارائه شده در بوم گردی خانه جواهری برای رفاه و آسایش بیشتر گردشگران، می توان به اینترنت، پارکینگ غیرمسقف، سرویس گرمایشی و سرمایشی و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط بهتر با گردشگران خارجی اشاره کرد.

همچنین از جمله غذاهای اورگانیک و محلی این منطقه که امکان سفارش و سرو آن در این اقامتگاه فراهم شده است، می توان بریان ( بریونی )، کاله جوش، حلیم بادمجان، کشک بادمجان، قیمه ریزه نخودچی، خوراک سر گنجشکی (کله گنجشکی)،  پلو ماش و قمری،  کوفته شوید باقالی، یخمه ترش، تاس کباب اصفهانی، کباب مشتی یا کباب زردک اصفهان، شله بریون زیره اصفهانی، به پلو اصفهانی را نام برد.

 

اقامتگاه بوم گردی در بویین و میاندشت 

اقامتگاه بوم گردی خانه جواهری در بوئین میاندشت و غرب استان اصفهان واقع شده است. این شهرستان جزء خنک‌ ترین شهرهای استان اصفهان می باشد که دارای اقوام و مذاهب مختلفی است که کنار یکدیگر به زندگی مشغول هستند. این اقامتگاه دارای قدمت 100 ساله است که به دوران قاجار برمی گردد و پس از طی مدتی برای مرمت و بازسازی به سبک پهلوی و گرجی مورد استفاده و بهره برداری گردشگران و طبیعت گردان قرار گرفته است. بوم گردی خانه جواهری دارای مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۳۵۰ متر مربعی است و شامل 5 باب اتاق با معماری و چیدمان سنتی می باشد که سقف آنها از چوب و نی ساخته شده است همچنین در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرایی همزمان از 26 گردشگر در این اقامتگاه فراهم شده است.

اتاق - 01

Max people: 25
Price:500,000 ریال
قیمت برای هر نفر 500000 ریال می باشد  ظرفیت اقامتگاه 25 نفر می باشد 
اتاق دو تخته - 02

Max people: 4
Price:1,000,000 ریال
دو تخت یک نفره بعلاوه یک کاناپه تاشو
اتاق دو تخته - 03

Max people: 4
Price:1,000,000 ریال
دو تخت یک نفره بعلاوه یک کاناپه تاشو
اتاق دو تخته - 04

Max people: 4
Price:1,000,000 ریال
دو تخت یک نفره بعلاوه یک کاناپه تاشو
اتاق دو تخته - 05

Max people: 4
Price:1,000,000 ریال
دو تخت یک نفره بعلاوه یک کاناپه تاشو
اتاق دو تخته - 06

Max people: 4
Price:1,000,000 ریال
دو تخت یک نفره بعلاوه یک کاناپه تاشو
Reviews

There are no reviews for this property yet.

You need to be logged in to post a review.

Please enter the message you'd like to send to اقامتگاه بوم گردی خانه جواهری بویین و میاندشت

Cancel