Property name

Choose destination
Guest Number

اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی

(+98) 9134245141
blank
اصفهان
زیار

Tap to call 09134245141

Property description

موجودیت های تاریخی و فرهنگی بسیاری که قدمت برخی از آن ها حتی به هزاره سوم پیش از میلاد نیز می رسد، یادگار گذشتگان بسیار دور ما بوده و اصفهان را به دیاری منحصر به فرد تبدیل کرده است. تپه های سیلک گویاترین شاهد این ماجرا هستند. ماجرایی که بدون شاهد نیز قابل باور است! اگر به اصفهان سفر کردید تنها به گشت و گذار در دل جاذبه های بی نظیر این شهر پرداخته و بابت اقامتتان هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. چرا که اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی با خدمات رفاهی بی نظیر آماده خدمت رسانی به شما و پذیرای خستگی های شما و همسفرانتان خواهد بود.
از گذشته های دور تا کنون اصفهان را نصف جهان نامیده اند. سالیان متمادی است که این شهر با این نام شهره است. وجود بیش از شش هزار اثر تاریخی، اصفهان را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل نموده است. همین امر سبب شده است که تعداد اقامتگاه های بوم گردی احداث شده در اصفهان رشد زیادی کند که از جمله ی برترین اقامتگاه های بوم گردی می توان به اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی اشاره نمود.


روستای ایچی در زیار اصفهان


آثار تاریخی موجود در استان اصفهان در عین تنوع و زیبایی بی نظیرشان، قدمت فرهنگ چند هزارساله یک کشور را به دوش می کشد. اگر به آن دسته از افراد تعلق دارید که فرصت اصفهان گردی را به دلیل مشغله های فراوان از خودتان دریغ کرده اید، ما به شما توصیه می کنیم که اولویت سفرهایتان را به گشت و گذار در اصفهان اختصاص دهید. اصفهان ویزیت این افتخار را دارد که با فراهم ساختن امکانات اقامتی پیش از شروع سفر شما، به رزرو اتاق در اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی پرداخته و بدین ترتیب نخستین مقدمات سفرتان را فراهم سازد. اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی، یکی از برترین اقامتگاه های بوم گردی استان اصفهان است که با هدف خدمت به گردشگران عزیز، بهترین امکانات رفاهی را فراهم آورده تا رضایت شما و همراهانتان را در سفر به نصف جهان کسب نماید.
ایچی روستایی از توابع بخش مرکزی واقع در شهرستان اصفهان می باشد. ایچی در دهستان کرارج واقع بوده و دارای جمعیتی بالغ بر 1446 نفر می باشد. اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی که در این روستا واقع شده است، یکی از برترین اقامتگاه های بوم گردی است که در تمام روزهای سال آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. اگر مسافر دیار زیار شدید و شب هنگام به دنبال ماوایی امن برای رفع خستگی های ناشی از گشت و گذارتان گشتید، اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی را فراموش نکنید و خاطره اقامتی به یاد ماندنی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.


اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی


اگر به استان اصفهان سفر کردید و رهسپار چهار راه آبشار شدید، در آن نزدیکی ها جاده ای زیبا به چشم می خورد که پس از طی 15 کیلومتر از آن و عبور از جار به روستایی منحصر به فرد خواهید رسید که با وجود اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی پذیرای مهمانان و گردشگران خسته از طی مسافت های طولانی می باشد. این اقامتگاه زیبا که دارای امکانات رفاهی بیشماری به منظور جلب رضایت مراجعه کنندگان می باشد، دارای مساحت 1000 متر مربع است.
اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی دارای هفت اتاق که دارای تاث های چشمه ای و منحصر به فردی می باشند و دل هر گردشگری را می ربایند، می باشد. وجود آسیابی قدیمی در این اقامتگاه جلوه ویژه ای به آن بخشیده و و تراس بزرگ و دلبازش صفا بخش حیاط آن است.
اگر مهمان این اقامتگاه زیبا شدید، لذت کنار آتش نشستن های شب هنگام را از دست ندهید و طعم میوه و چای آتشی را در کنار آتش های برقرار در حیاط این اقامتگاه تجربه کنید.
اصفهان ویزیت افتخار دارد که پیش از حضور شما در روستای زیبای ایچی واقع در استان اصفهان، امکانات اقامتی شما و همسفرانتان را فراهم نماید تا در حین سفر بدون هیچ گونه نگرانی از اقامتتان به دیدن زیبایی های بی نظیر موجود در این خطه بپردازید.

Reviews

There are no reviews for this property yet.

You need to be logged in to post a review.

Please enter the message you'd like to send to اقامتگاه بوم گردی ارگ سورنا ایچی

Cancel