Property name

Choose destination
Guest Number

اقامتگاه بومگردی پلاسجان فریدن

(+98) 9134245141
blank
فریدن
روستای موغان، فریدن

Tap to call 09134245141

Features

  • Possibility to order special food
  • Common w.c
  • Cooling Heating System
  • Parking
Property description

اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که لذت دیدن جاذبه های منحصر به فرد استان اصفهان را از خودتان دریغ کرده اید و تا به حال ساعتی را به گشت و گذار در دل طبیعت بکر و بی نظیر این استان سپری نکرده اید، ما به شما توصیه می کنیم که این امکان را در اسرع وقت برای خود و خانواده تان فراهم کرده و روزگاری خوش و فراموش نشدنی را رقم بزنید. اقامتگاه پلاسجان واقع در روستای زیبای موغان پذیرای خستگی های شما در طول سفرتان به این دیار بی مثال خواهد بود.
موغان روستایی زیبا از توابع شهرستان بویین و میاندشت واقع در استان اصفهان است و در دهستان کرچمبو شمالی قرار گرفته است. موغان روستایی شیب دار در دامنه کوه و از نظر مختصات جغرافیایی در طول جغرافیایی 50 درجه و در ارتفاع 2440 متر از سطح دریا واقع شده است. اهالی و ریش سفیدان اظهار می کنند که تاریخچه ساخت آن به دوران صفویان بر می گردد و نکته جالب اینجاست که تا به حال هیچ حادثه طبیعی نظیر سیل و زلزله در این روستا اتفاق نیفتاده و خاطر مردم مهمان نواز آن را نیازرده است. این روستا از نظر گردشگری نیز بسیار فعال بوده و با در نظر گرفتن اقامتگاهی تحت عنوان اقامتگاه پلاسجان زمینه آسایش و راحتی مسافران را فراهم نموده است.

اقامتگاه بوم گردی پلاسجان، استراحتگاهی در دل جاذبه های روستای موغان

روستای پر جاذبه موغان که در فاصله 180 کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته است، و هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. آبشار موغان یکی از جاذبه های واقع شده در روستای موغان شهرستان بویین و میاندشت است. این آبشار در امتداد رودخانه دائمی قم رود است که از ارتفاعات زاگرس مرکزی شروع شده و به طرف روستاهای پایین دست در حرکت است. اگر مهمان آبشار موغان و مسیر بی نظیر منتهی به آن شدید، رفع خستگی های ناشی از سفرتان را به اقامتگاه پلاسجان واقع در روستای موغان موکول کنید.

اگر مهمان تفرجگاه دره حوض بودید و یا تصمیم گرفتید روزی را به گشت و گذار در دشت لاله های واژگون واقع در روستای ماهورستان بپردازید و یا اگر تفریح در بیشه زار پیلستون و یا سد و سرچشمه آغچه را در برنامه مسافرتی خود دارید، فراهم کردن امکانات اقامتیتان را به اصفهان ویزیت سپرده و با خیالی آسوده در اقامتگاه پلاسجان سکونت کنید.

اقامتگاه بوم گردی پلاسجان، خدمتی از اصفهان ویزیت

اقامتگاه پلاسجان اقامتگاهی ساخته شده در دل روستای موغان است که بیش از 80 سال قدمت دارد. معماری سنتی اقامتگاه پلاسجان و درها و سقف چوبی، فضایی خاص به آن بخشیده است. دیوارهای خشتی و کاهگلی اقامتگاه پلاسجان و گل های زیبای موجود در حیاط آن دل هر رهگذری را می رباید.اقامتگاه پلاسجان دارای دو خانه روستایی و زیبا با 7 اتاق در فاصله 50 متری از یکدیگر است. اقامتگاه پلاسجان فاقد تخت، تلویزیون و یخچال است و این امر به دلیل غنای حس نوستالژیک در این اقامتگاه است. یخچالی به صورت عمومی و به منظور استفاده و رفاه حال مراجعه کنندگان در آشپزخانه مشترک هر دو خانه قرار دارد.

گفتنی است که شرایط آب و هوایی این روستا به گونه ای است که فاقد سیستم سرمایشی می باشد. در این اقامتگاه غذاها به صورت محلی و ارگانیک و با استفاده از مواد اولیه تهیه شده توسط روستاییان طبخ شده و در اختیار مسافران قرار می گیرد. از دیگر سرویس های اقامتگاه پلاسجان می توان به چای و دمنوش های آتشی در کنار نان گرم تنوری به همراه غذاهای لذیذ محلی اشاره کرد.

اتاق 1 - 01

Max people: 4
Price:700,000 ریال
4نفر گنجایش، سرویس بهداشتی اختصاصی
اتاق 2 - 02

Max people: 8
Price:700,000 ریال
8نفر گنجایش، سرویس بهداشتی اختصاصی
اتاق 3 - 03

Max people: 4
Price:700,000 ریال
4نفر گنجایش، سرویس بهداشتی اختصاصی
اتاق 4 - 04

Max people: 5
Price:700,000 ریال
5نفر گنجایش، سرویس بهداشتی اختصاصی
اتاق 5 - 05

Max people: 6
Price:700,000 ریال
6نفر گنجایش، سرویس بهداشتی اختصاصی
Reviews

There are no reviews for this property yet.

You need to be logged in to post a review.

Please enter the message you'd like to send to اقامتگاه بومگردی پلاسجان فریدن

Cancel